min. 2 nocy tylko śniadanie Szklarska Poręba
Zapraszamy do spędzenia ferii w hotelu położonym blisko wyciągu , a zarazem blisko miasta.
Im dłużej zostajesz, tym lepiej zyskujesz :)
PAKIET FERIE RODZINNE OBOWIĄZUJE OD 17.01.2021 DO 14.03.2021
min. 2 doby
W PAKIECIE
* NOCLEGI W KOMFORTOWYCH POKOJACH
* ŚNIADANIA W FORMIE BUFETU SZWEDZKIEGO 8.00-10.00
* NAPOJE GORĄCE DO ŚNIADANIA : KAWA, HERBATA, MLEKO
* NAPOJE ZIMNE DO ŚNIADANIA : WODA, SOK
* KĄCIK KUCHENNY W KAŻDYM Z POKOI
* BALKON
* KORZYSTANIE Z POKOJU ZABAW ORAZ GIER, XBOX 360
* MIEJSCE NA PRZECHOWANIE SPRZĘTU NARCIARSKIEGO
* BEZPŁATNY BILARD DLA NASZYCH GOŚCI
* 20 % zniżki w wypożyczalni sprzętu narciarskiego oraz możliwość skorzystania z usług instruktora narciarskiego http://www.skipoint.pl/
* ZNIŻKA 10% W ZAPRZYJAŻNIONYCH RESTAURACJACH: RETRO ORAZ CICHOSZA
REZERWACJA POBYTU : STRONA TRZYSOSNY.EU , MAILOWA KONTAKT@TRZYSOSNY.EU LUB TELEFONICZNIE +48 511 460 764
Polityka wobec dzieci
Hotel gości max. jedno dziecko , które nie ukończyło 3 roku życia śpiące w łózku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników.
- dzieci od 3 do 10 lat w/g cennika
- młodzież od 11 do 18 lat w naszym obiekcie liczone są jako osoby dorosłe wzg. wyżywienia oraz noclegu
Dzieciom zakwaterowanym nieodpłatnie nie przysługuje dodatkowa pościel. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej pościeli w cenie 20 zł / doba. (opcja: POŚCIEL DLA DZIECKA DO 4 LAT).
Pakiet pobytowy sprzedawany jest jako jeden produkt bez możliwości zamiany usług oraz zmiany ceny przy skróceniu pobytu.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wyświadczenia usług, która wynikałaby z nałożonych ograniczeń na skutek COVID-19.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za nieprzewidziane przerwy w świadczeniu usług leżące po stronie firm zewnętrznych.
Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 21 dni od dokonania rezerwacji. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji..W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa zadatkiem w wys. 40% wartości rezerwacji.
W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty kwoty równej 40% wartości rezerwacji przelewem na konto hotelu.
Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej klienta w wys. 40% wartości rezerwacji w momencie dokonania rezerwacji.