min. 3 nocy śniadanie i obiadokolacja Korczyna
Majowy weekend, to kilka wolnych dni, które należy dobrze wykorzystać na regenerację po długich,ciężkich, zimowych miesiącach. Naładować akumulatory energią wiosennej zieleni, odetchnąć pełną piersią pachnącym świeżym powietrzem, wsłuchać się w śpiewy ptaków w koronach wiekowych drzew dworskiego parku. Odpocząć. Bogata oferta masaży i zabiegów kosmetycznych i rehabilitacyjnych, świetna kuchnia wyróżniona w żółtym przewodniku Gault&Millau, wieczory z wybornym winem, relaks.
BEZPIECZNY POBYT
Dwór Kombornia to obiekt butikowy, o charakterze kameralnego zacisza. Na 10 hektarach mieści się zabytkowy park z alejkami spacerowymi, ogród i przestrzeń rekreacyjna. Wszystkie pokoje są ozonowane po każdym pobycie, zapewniając maksymalną czystość i bezpieczeństwo. Pokoje hotelowe rozmieszczone są w 3 osobnych budynkach, co gwarantuje spokój i ciszę w trakcie pobytu. Restauracja Magnolia obejmuje kilka osobnych saloników i tarasów.
Potwierdzeniem rezerwacji w obiektach Dwór Kombornia Hotel&SPA**** i Dwór Kombornia - Folwark*** jest wpłata 30% ceny w terminie do 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej.
Płatności można dokonać:
a) gotówką na Recepcji,
b) kartą kredytową (w takim przypadku prosimy o przekazanie wypełnionego formularza Mil Order Form lub podanie danych z karty telefonicznie w celu dokonania jej obciążenia lub pre-autoryzacji)
c) płatnością zdalną poprzez link
d) przelewem na rzecz
RSF Sp. z o.o.,
Kombornia 1, 38-420 Korczyna,
Polska, Bank: Santander Bank Polska,
BIC/ SWIFT: WBKPPLPP -
konto PLN: PL 60 1090 1665 0000 0001 3513 3520 -
konto EURO: PL 48 1090 2053 0000 0001 3741 4400
Sezony w okresie od 2.01.2022-8.01.2023 (podana daty oznaczają dzień rozpoczęcia i zakończenia doby hotelowej) : Sezon Podstawowy: 2-5.01, 9.01-14.04, 17.04-28.04, 3.05-14.06, 19.06-30.06, 11.09-9.11, 13.11 -22.12, 27.12-29.12. Sezon Lato: 1.07-10.09. Sezon Świąteczny: 6-9.01, 15-18.04, 29.04-3.05, 16-19.06, 10-13.11, 23-26.12, 30.12.22-1.01.23; 5-8.01.2023.
Sezon Podstawowy:
bezpłatna anulacja lub zmiana rezerwacji jest możliwa na 7 dni przed przyjazdem. Jeżeli rezerwacja zostanie anulowana lub zmieniona po ustalonym terminie, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami w wysokości 30% wartości pobytu tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym pokojem hotelowym, nie mniej jednak niż wartość pierwszego rezerwowanego noclegu według aktualnego cennika.
Sezon Lato:
bezpłatna anulacja lub zmiana rezerwacji jest możliwa na 14 dni przed przyjazdem. Jeżeli rezerwacja zostanie anulowana lub zmieniona po ustalonym terminie, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami w wysokości 30% wartości pobytu tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym pokojem hotelowym, nie mniej jednak niż wartość pierwszego rezerwowanego noclegu według aktualnego cennika .
Sezon Świąteczny:
bezpłatna anulacja lub zmiana rezerwacji jest możliwa na 21 dni przed przyjazdem. Jeżeli rezerwacja zostanie anulowana lub zmieniona po ustalonym terminie, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami w wysokości 50% wartości pobytu tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym pokojem hotelowym, nie mniej jednak niż wartość pierwszego rezerwowanego noclegu według aktualnego cennika. W przypadku rezygnacji z pakietu w trakcie pobytu, Gość hotelowy tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym pokojem hotelowym zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w Hotelu do dnia rezygnacji i 90% ceny pobytu przypadającej po dacie rezygnacji według aktualnego cennika.
Rozliczenie obciążenia nastąpi poprzez obciążenie karty kredytowej lub poprzez kompensatę z wpłaconą zaliczką.
Powyższe warunki mogą być zmodyfikowane lub w całości zastąpione przez specjalne warunki w dedykowanych ofertach lub umowach.
UWAGA! Informujemy, że faktura końcowa będzie wystawiona na tą samą osobę fizyczną, lub na tą samą firmę, co faktura zaliczkowa. Prosimy o kontakt z Recepcją Hotelu jeżeli faktura zaliczkowa będzie wystawiona na inną osobę fizyczną lub inną firmę niż ta, która jest właścicielem konta bankowego z którego dokonywany jest przelew. W przypadku nieuzyskania w/w informacji faktura zaliczkowa wystawiana jest na posiadacza konta bankowego.